קדיש לוז- דרך עכו, קרית מוצקין

קדיש לוז- דרך עכו, קרית מוצקין

520 דירות על פני 31 בניינים סה"כ, ובמקומם יוקם מתחם עירוב שימושים ביחס של 1:2 ויכלול כ 1040 דירות על פני 5 מגדלים בעלי כ- 35 קומות מעל חזית מסחרית, בנוסף למגדל משרדים.

במסגרת תהליכי ההתחדשות שגשם החזקות מבצעת ברחבי ישראל, פרויקט קדיש לוז ודרך עכו צובר תאוצה ועושה צעדי ענק לקראת הגשות.

אחת מנקודות השיא התרחשו בשבוע שעבר (13.3) כאשר חברת גשם החזקות קיימה כנס הסברה לכ200 בעלי דירות על פני כ30 בניינים מהרחובות "קדיש לוז ודרך עכו", קריית מוצקין. מדובר באחד המיזמים המרשימים והמגדולים ביותר בקריות אשר עתיד לשנות את פני האזור כולו.

בכנס ניתנה סקירה מקיפה לגבי הסטטוס התיכנוני, הוצגו עיקרי ההסכם, התמורות, הביטחונות, הגופים המעורבים, האדריכלים המתכננים, ומענה לכל השאלות שעמדו על הפרק.

כשלושה ימים לאחר הכנס החלו כנסי חתימות סופיות בהם היתה הענות גבוהה מהמצופה, כאשר בתום  ימי חתימות ראשונים חתמו כ-200 דיירים מתוך כ-500 וכבר תואמו ימי חתימות להמשך החתמות.

לאחר השגה של 60% חתימות בכל המתחם חברת גשם החזקות, המובילה את הפרויקט, תקדם תהליך מואץ מול הועדה המחוזית לטובת אישור תב"ע לפרויקט, קבלת היתר בניה, ולאחר מכן תחל עבודת הפינוי והביצוע.

 

המיזם החל לפני כשלוש שנים לערך, יוזמת הפרוייקט החלה מבעל דירה בודד אשר פנה לגשם וביקש להזיז את הנושא. בשנתיים האחרונות שההליך החל להבשיל הוכנס פרויקטור ייעודי להוביל מול בעלי הדירות את כל התהליך אשר נותן מענה מקיף, החל מפגישות פרטניות, כנסים בכל הבניינים, דרך הקמת נציגות לבעלי הדירות וביצוע תהליך מלא של בחירת עורכי דין מייצגי בעלי דירות.

בשנה האחרונה בוצע משא ומתן בין עורכי הדין ובין חברת גשם החזקות לטובת סגירת הסכמי שכר טירחה וסגירת הסכם סופי של הפרוייקט.

הפרויקט יכלול הריסת 520 דירות על פני 31 בניינים סה"כ, ובמקומם יוקם מתחם עירוב שימושים ביחס של 1:2 ויכלול כ 1040 דירות על פני 5 מגדלים בעלי כ- 35 קומות מעל חזית מסחרית, בנוסף למגדל משרדים.

'גשם התחדשות עירונית' מקבוצת גשם החזקות, מתמחה בהתחדשות עירונית ומורכבת מאנשי המקצוע המנוסים והמקצועיים ביותר בתחום. ייחודיותה של החברה במתן מעטפת מדויקת לכל פרויקט אותו היא מבצעת, תוך יישום טכנולוגיות מתקדמות, תכנון מדויק וביצוע נכון ויעיל. הקפדה על סטנדרטים של איכות, בטיחות ועמידה בלוחות זמנים – אלו הם הערכים המובילים את החברה ומהווים נר לרגליה. 'התחדשות עירונית' חרטה על דגלה לבצע פרויקטים מובחרים, של עד 100 יחידות דיור ועד 3-4 דיירים בכל קומה, ומתוך כך בוחרת בקפידה יתרה את הפרויקטים אותם תבצע. הפרויקטים הנבחרים זוכים למעטפת ייחודית תחת כתובת אחת, גשם.

מלאו טופס והסוכן יחזור אליכם

דילוג לתוכן