להנות מהכחול והירוק מחלון הבית.

להנות מהכחול והירוק מחלון הבית.

 

בריכה על גג הפנטהאוז וגינות הקפיות של עד 200 מ"ר זה מה שתקבלו בפרויקט "נגה" הייחודי של חברת גשם החזקות בשיתוף עם חברת עלות השחר העתיד לקום בשכונת עין כרמל החדשה בעתלית.

אדריכל הפרויקט לירן צ'ציק מסר כי: "הנגישות הנהדרת וקנה המידה האנושי של השכונה היווה עבורנו הזדמנות ליצור תחושה של בית.
והבית נמצא היכן שהלב נמצא".

 

פרויקט נגה בעתלית, סטודיו לומו

 

לאלו שמחפשים מקום מגורים קסום עם איזון מושלם בין מרחבים ירוקים וסביבה עירונית זה המקום בשבילכם. פרויקט "נגה" מנגיש שילוב בין חיי פשטות ליוקרה אין סופית במיקום מנצח במועצה האזורית חוף הכרמל. הפרויקט יוקם כחלק מתכנית המתאר שאושרה בשנת 2020 וכוללת 7,200 יחידות דיור חדשות. על פי התכנית הישוב עתיד לשלש את עצמו ל- 24,000 תושבים בעתיד הלא רחוק. במסגרת התכנית מתוכנן אזור מסחרי גדול, התחדשות עירונית למתחמים ישנים, יצירת מקומות תעסוקה חדשים, בנייה רוויה עם מרכז בילוי ופנאי, שימור החוף המדהים ושמורת טבע.

בשנת 2022 זכתה עתלית בפרס החינוך הארצי לרשויות מקומיות ומועצות אזוריות. כאשר עתלית משתייכת למועצה האזורית חוף הכרמל. עוד בטרם נכנסים למושבה כבר שוררת אווירת המרחבים ומריחים את ריח הים הנמצא במרחק נגיעה. לאורך הכניסה למושבה ישנה שדרת דקלים ארוכה ולאחריה שדות ירוקים המובילים אל אחד מחופי הים היפים בישראל. האווירה הכפרית המאפיינת את עתלית עתידה להישמר ולהוות אבן דרך בתכנון החדש של תכנית המתאר.

בחודשים הקרובים עתידה להתחיל הבנייה של פרויקט "נגה". הפרויקט מציג תכנון מרהיב של צמודי קרקע ופנטהאוזים רחבי ידיים עם 3-4 כיווני אוויר המאפשרים משב רוח ממש בתוך הבית. להיות בפנים ולהרגיש על חוף הים. המתחם של הפרויקט גובל בשטח ציבורי פתוח מצפון ובשמורת הרכס ממערב. מכל הדירות ניתן לראות את נופו המהפנט של רכס הכרמל.

 

ארקפט הדמיות

 

מדובר באחד הפרויקטים היפים שראתה עתלית. צמודי קרקע בעלי 2 מפלסים ומעליהן דירות גג מרווחות. לכל פנטהאוז מעלית פרטית המובילה אל תוך הדירה דיירי הפנטהאוזים ייהנו מתוספת של כ110 מ"ר רבוע של גג בו ניתן יהיה להציב בריכה. 

עוד נמסר מצ'צ'יק: "האדריכלות משדרת מראה חמים וביתי ומשלב חומרים ידידותיים לסביבה ועיצוב נקי ופונקציונאלי המבטיח עמידות ואיכות לאורך שנים". מדובר בתכנון מוקפד שבו נלקחו בחשבון כל מה שצריך עבור בית החלומות. צמודי הקרקע משתרעים על 170-250 מ"ר וגינות ענקיות בשטח של 100-250 מ"ר. אוהבי הפנטהאוזים יהנו מ- 170 מ"ר בנוי ומרפסת גג מפנקת בנוסף למרפסות הבית.

 

סמנכ"לית השיווק בתיה אלדד : "אנחנו מייעדים את פרויקט נגה למי שחושב בגדול וחולם בגדול; כל יחידת דיור מתוכננת בעיצוב פרימיום. בפרויקט ייבנו 33 צמודי קרקע ועוד פנטהאוזים בתמהיל מגוון שיתאים לצרכי המשפחה המודרנית, החל מ-5 חדרים. לאוהבי המרחבים יש לנו את קולקציית צמודי הקרקע, שהם גולת הכותרת של הפרויקט, עם גינות ענקיות של כ-200 מטר לאירוח מושלם בכל ימות השנה. מרתף גדול לאוהבי יינות וחדרי קולנוע ומשחקים; המחירים נעים בין 3.7‏-4.5 מיליון שקל. כל סוגי הדירות מגיעות בגימור חסר פשרות ומפרט יוקרתי של טובי היצרנים בארץ ובחו"ל וממיטב מגמות עיצוב הפנים בישראל".

מלאו טופס והסוכן יחזור אליכם

דילוג לתוכן