כל הפרטים על פרויקט הנדל"ן הראשון מסוגו בנהריה

כל הפרטים על פרויקט הנדל"ן הראשון מסוגו בנהריה

גשם החזקות מדווחת כי בימים אלו מסיימת את המכירות של השלב האחרון והאקסלוסיבי של פרויקט "THE VALLEY" – קולקציית דירות פורצות דרך, יחידות וראשונות מסוגן בנהריה

השלב האקסקלוסיבי מסוגו מסיים מכירותיו בימים אלו בעיר נהריה על ידי גשם החזקות – פרויקט "THE VALLEY",  הכולל כ 1600 דירות ב6 מתחמים יוקרתיים עם קולקציית דופלקסים מפוארים ופורצי דרך, דירות יחידות וראשונות מסוגן בנהריה.

המתחם השישי והאחרון "וואלי SOUT" מציע דירות דו קומתיות בנות 6-8 חדרים בבנייני בוטיק של 7 קומות בלבד אשר תוכנן באופן המקנה פרטיות מקסימלית לגרים בה ונוף פתוח בעל שלושה כיווני אוויר המביאים את חוויית המגורים לשיאים חדשים. מדובר למעשה בכל היתרונות של בית פרטי וכל היתרונות במגורים בבניין.

בפרויקט קיימות דירות דו קומתיות, כשבקומות הקרקע גינה הרחבה ואילו בדירות הפנטהאוז נוף פנורמי משגע ומרחב ענק. התחושה היא כמו בווילה מרחפת.

הפרויקט נמצא באחד המיקומים המנצחים בנהריה

הפרויקט נמצא באחד המיקומים המנצחים בעיר – בסמוך לבתי ספר חדשים, גני ילדים, גני משחקים, פארקים רחבי ידיים ובקרבה לכביש 89, המתחבר עם כבישים 4 ו-6. תחנת הרכבת נמצאת במרחק נסיעה קצר של כ-5 דקות, וממנה ניתן להגיע בקלות לקניון ארנה, לטיילת העיר ולחופים היפים של נהריה, בצת ואכזיב, וכמובן למקומות היפים ביותר בגליל.

"מדובר על קולקציית דירות אקסלוסיביות של חברת גשם", נמסר מסמנכ"לית השיווק בתי אלדד. "חיכינו כדי להוציא את הדירות האלה לשיווק כי אנחנו מביאים בשורה חדשה לעיר נהריה – כל היתרונות של בית פרטי אבל בבניין. אין עוד מוצר כזה בנהריה ואנחנו הראשונים שמוכרים כזה מוצר שם".

מדובר למעשה בווילות פרטיות בתוך בניין מגורים קטן ובוטיקי

"חלום על בית צמוד קרקע למשפחה עם שלושה ילדים הופך לבלתי נגיש עם השנים בשל התייקרות מרכיב הקרקע וצמצום בניה נמוכה צמודת קרקע בכל רחבי המדינה", נמסר מלירן צ'ציק, אדריכל הפרויקט. "הצורך לתת פתרונות לבית גדול למשפחה המבקשת 6 או 7 חדרי שינה שעדיין יהיה נגיש במחיר למשפחות, הוליד תכנון של דירות גדולות בשני מפלסים בשטח כולל של כ-200 מ"ר. מדובר למעשה בווילות בתוך בניין מגורים קטן ובוטיקי".

"היחידות מתוכננות כך שבקומה הציבורית נפרש חלל ציבורי עם סלון, מטבח, פינת אוכל, ממ"ד ויחידת הורים וכמובן חדר רחצה גדול ושירותי אורחים בשטח של כ-111 מ"ר. מקומה זו עולים בגרם מדרגות לקומת החדרים המכילה 3 חדרי שינה נוספים, חדר הורים נוסף, חדר רחצה גדול וחלל משפחה הנפתח למרפסת של 23 מ"ר שיכולה לשמש בקלות גם כחדר נוסף. למעשה, אלו יחידות של 7 חדרי שינה שיכולים לשמש גם כמשרד ביתי, חדר קולנוע או חדר אירוח נוסף.

מלאו טופס והסוכן יחזור אליכם

דילוג לתוכן